Izberite kategorijo težav in preverite najpogosteje zastavljena vprašanja:
Katera vrsta osvetlitve je primerna za uporabo ličil?
Osvetlitev, ki se uporablja v ogledalih PremiumLine, je veliko boljša za nanašanje ličil. Zaradi uporabljene rešitve je svetloba popolnoma osredotočena na osebo pred ogledalom.
I je mogoče ogledalo/skrinjico naročiti po meri?
Ne, na voljo so vse možne velikosti.
Katere so največje in najmanjše mere ogledala, ki ga lahko naročite?
Vse razpoložljive velikosti so na voljo na dražbi. Najmanjša velikost, v kateri lahko izdelamo ogledalo, je 50 cm širine in 50 cm višine. Največja možna širina ogledala pa je 200 cm, višina pa 100 cm.
Katere so razlike med različnimi modeli ogledal?
Vsako ogledalo iz naše ponudbe ima edinstveno oznako, npr. L01, ki označuje uporabljeni vzorec osvetlitve. Zaradi široke ponudbe je mogoče obliko in obliko ogledala prilagoditi slogu prostora.
Na spletni strani ne morem izbrati dodatka. Zakaj ne morem izbrati vseh dodatkov?
Če se po kliku na želeno dodatno opremo prikaže eno od naslednjih sporočil:
V primeru, da izberete dodatke, se pojavi naslednje sporočilo: „dodatki so izključeni“ ali „velikost ogledala je premajhna“ - to pomeni, da v določeno velikost izdelka ne moremo namestiti izbranih dodatkov ali da izbrani dodatki vsebujejo enake funkcije, npr. tako postaja kot ura zagotavljata informacije o trenutnem času.
Ali lahko izberem lokacijo dodatkov?
Pripomočki, izbrani za ogledalo, bodo nameščeni glede na lokacijo, izbrano med nastavitvijo, žal pa ni mogoče namestiti dodatkov po želji stranke.
Kje lahko najdem opis dodatne opreme?
Opis dodatkov lahko najdete na vsaki dražbi pod konfiguratorjem.
Kakšna je razlika med Smartscreenom in Smartpanelom?
![]() SmartPanel |
![]() SmartScreen |
|
---|---|---|
Velikost zaslona | 10,5" | 10" |
Resolucija | 1080p | 1080p |
Glasnik | Vgrajen v ogledalo | Vgrajen v ogledalo |
Nadzor naprave | Stylus pero (vključeno) | Kontroler (vključen), pametni telefon |
Na voljo so vrste ogledal | PremiumLine | PremiumLine |
Wifi | Asi | Asi |
Kamera | Asi | Ne |
Razpoložljivost aplikacije | Aplikacije, ki podpirajo sistem Android | Skladne aplikacije za Chromecast 4 |
Sistem | Android | Chromecast 4 |
Proizvajalec | Samsung | |
Glasovni ukazi | Ne | Ano |
![]() SmartPanel |
|
---|---|
Velikost zaslona | 10,5" |
Resolucija | 1080p |
Glasnik | Vgrajen v ogledalo |
Nadzor naprave | Stylus pero (vključeno) |
Na voljo so vrste ogledal | PremiumLine |
Wifi | Asi |
Kamera | Asi |
Dostopnost aplikacije | Aplikacije, ki podpirajo sistem Android |
Sistem | Android |
Proizvajalec | Samsung |
![]() SmartScreen |
|
---|---|
Velikost zaslona | 10" |
Resolucija | 1080p |
Glasnik | Vgrajen v ogledalo |
Nadzor naprave | Kontroler (vključen), pametni telefon |
Na voljo so vrste ogledal | PremiumLine |
Wifi | Asi |
Kamera/Aparat | Ne |
Dostopnost aplikacije | Skladne aplikacije za Chromecast 4 |
Sistem | Chromecast 4 |
Proizvajalec |
Ali ima osvetljeno povečevalno ogledalo ločeno stikalo za vklop osvetlitve?
Kako se aktivira grelna podloga?
Podloga se aktivira z namenskim stikalom na dotik, ki se nahaja na površini ogledala.
Zakaj pri izbiri možnosti Dual Color ne morem izbrati dodatnega stikala?
Kontroler DUAL se upravlja z daljinskim upravljalnikom, ki deluje kot stikalo. To pomeni, da lahko osvetlitev, ko je ogledalo priključeno na stalni tok, upravljate z daljinskim upravljalnikom. Takrat dodatno stikalo na ogledalu ni potrebno.
Za razsvetljavo blagovne znamke Phillips je treba doplačati?
Na voljo imamo osnovno razsvetljavo in razsvetljavo blagovne znamke Philips, ki zadovolji tudi najzahtevnejše uporabnike. Izdelke te blagovne znamke odlikujeta večja moč in daljša življenjska doba v primerjavi s standardnimi svetlečimi diodami.
I je možno plačilo s kartico?
Plačilo ni uspelo, kaj naj storim?
Če imate težave z avtorizacijo transakcije, pišite našemu oddelku za storitve za stranke.
I je mogoče spremeniti obliko plačila?
Na žalost je sprememba načina plačila mogoča le tako, da ponovno pošljete naročilo in izberete želeni način plačila.
Kdaj bo moje naročilo dostavljeno?Kaj se ne more uresničiti hitreje?
Krajni rok za izvedbo naročila je naveden v ponudbi in v povzetku naročila. Izdelki, ki jih ponujamo, niso na voljo v skladišču - vsak izdelek pripravimo posebej. Ker smo proizvajalec in izdelujemo izdelke za določeno naročilo, naše stranke pridobijo možnost uvedbe številnih konfiguracij izbranih izdelkov.
Kolikšen je strošek dostave?
Pošta za predplačana naročila je brezplačna.
Kako so zavarovane pošiljke?
Vse pakete za prevoz zavarujemo. Steklo je prekrito z zaščitno folijo, ki preprečuje nastanek prask. Vogali ogledala so zaščiteni s posebnimi gumijastimi prevlekami, ki absorbirajo udarce. Pripravljeno ogledalo zapakiramo v kartonsko škatlo, prilagojeno za prevoz steklenih izdelkov.
Ali je mogoče paket dostaviti na prevzemno mesto za pakete?
Paketa zaradi velikih dimenzij blaga ni mogoče dostaviti na prevzemno mesto.
Naročil sem dva izdelka, vendar je prišel samo en paket. Kje je preostali izdelek?
Vsak izdelek pošljemo v ločenih paketih. Če ste naročili dva izdelka, bosta prispela kot dve ločeni pošiljki.
Zakaj v paketu nisem našel dokumenta o nakupu?
Za varstvo okolja ne proizvajamo nepotrebnega odpadnega papirja. Račun pošljemo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli v naročilu, ob pošiljanju paketa.
Ali imajo ponujeni izdelki garancijo? Kakšen je garancijski rok?
Ano, za vse izdelke nudimo dveletno garancijo.
Naročeno blago je prispelo poškodovano - kaj lahko storim?
Če opazite napako na embalaži (npr. razmočenost, poškodba vogala, luknja v škatli), prosite kurirja, da sestavi prijavo škode. Če je izdelek poškodovan, fotografirajte embalažo z vidno številko tovornega lista in fotografije vsebine paketa ter nam jih nato pošljite.
Poslal sem pritožbo - kdaj bom prejel odgovor?
Ob delavnikih na sporočila odgovarjamo v največ 24 urah. Prispevke, poslane med vikendom/počitnicami, obravnavamo kronološko, ko se vrnete na delo.
Kateri napajalnik naj pripravim za ogledalo? Koliko napajalnih kablov potrebujete za povezavo?
Naši izdelki potrebujejo 110V napajanje. Število žic je odvisno od izbrane konfiguracije. Ne smemo pozabiti, da dodatki, kot so vremenska postaja ali ura, potrebujejo stalno neodvisno napajanje. Dobro je, da nas predhodno kontaktirate, da določimo zahteve za vaš poseben izdelek.
Ali izdelek vključuje okovje za montažo?
Vključene so vse komponente, potrebne za namestitev izdelkov.
Kako je videti sestava?
Podrobne informacije o montaži so na voljo na našem spletnem mestu: https://artforma.com/manual