hello@artforma.com
Pošljite nam e-pošto
Pogovor prek Messengerja
Pogovor prek aplikacije WhatsApp
Voziček 0
Vaša košarica je prazna. Spremenimo to!

Pravila trgovine

I. Opredelitve pojmov

Izrazi, uporabljeni v pravilniku, pomenijo:

1. Kupec – fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, katere posebne določbe ji podeljujejo pravno sposobnost, ki sklene prodajno pogodbo s Prodajalcem v okviru Trgovine.

2. Potrošnik – fizična oseba, ki s Prodajalcem sklene pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno poslovno ali poklicno dejavnostjo. Določbe Pravilnika v zvezi s potrošnikom se uporabljajo tudi za fizično osebo, ki sklene pogodbo, ki je neposredno povezana z njeno poslovno dejavnostjo, če iz vsebine te pogodbe izhaja, da za to osebo ni poklicne narave, kar izhaja zlasti iz predmeta njene poslovne dejavnosti, ki je na voljo na podlagi določb o centralni registraciji in informacijah o gospodarski dejavnosti.

3. Prodajalec – subjekt, ki upravlja in vodi Trgovino, tj. FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. s sedežem na naslovu ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, NIP: 9231729378, vpisana v register podjetnikov Nacionalnega sodnega registra pod številko KRS: 0000756639, dokumentacija in registracijski dokumenti družbe se hranijo pri Okrožnem sodišču Poznań - Nowe Miasto in Wilda v Poznanu, IX. gospodarskem oddelku Nacionalnega sodnega registra. Stik s prodajalcem je mogoč prek:

4. Pravila – ta dokument opredeljuje splošne pogoje prodaje in pravila za zagotavljanje elektronskih storitev v okviru spletne trgovine Artforma.

5. Spletna trgovina (Trgovina) – spletna trgovina, ki deluje pod imenom Artforma in je dostopna na naslovu artforma-slovenija.si.

6. Blago– izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini.

7. Prodajna pogodba – pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem na daljavo prek spletne trgovine.

8. Naročilo – izjava o nameri kupca, ki je neposredno usmerjena v sklenitev prodajne pogodbe in v kateri so navedeni zlasti vrsta in količina blaga.

II. Splošno

1. Ta pravilnik določa pravila za uporabo spletne trgovine, ki je na voljo na: V tem primeru je treba upoštevati, da je spletna trgovina na voljo na: artforma-slovenija.si/. Kupec mora prebrati Pravilnik, preden registrira račun v trgovini, saj so v njem oblikovane njegove pravice in obveznosti.

2. Ta pravilnik je pravilnik, na katerega se sklicuje člen 3(1)(a) Uredbe o pogojih za uporabo spletne trgovine. 8 Zakona z dne 18. julija 2022 o zagotavljanju elektronskih storitev.

3. Ta pravilnik opredeljuje zlasti:

  • Pravila za registracijo in uporabo računa v okviru spletne trgovine.
  • Pogoje in pravila za elektronsko oddajo naročil v okviru spletne trgovine.
  • Načela sklepanja prodajnih pogodb z uporabo storitev, ki se zagotavljajo v okviru spletne trgovine.

4. V skladu z obveznostjo, ki izhaja iz zakona z dne 18. julija 2002 o zagotavljanju elektronskih storitev, in ob upoštevanju obveznosti obveščanja, ki jih določa čl. 12. odst. 1, točki 19 in 20 Zakona o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014, prodajalec obvešča, da:

- tehnični pogoji za uporabo Trgovine so naslednji: vsaka naprava, na kateri je mogoče zagnati spletni brskalnik, kot npr: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera.

- Dodatne tehnične zahteve:

  • .
  • Vključene so piškotki
  • .
  • Vključen JavaScript,
  • Omogočena pojavna okna,
  • nameščen je Adobe Flash Player 11 ali novejši.

- pomembna interoperabilnost digitalne vsebine Trgovine z računalniško strojno in programsko opremo stranke je lahko naslednja: pri izvajanju hitrih prenosov prek storitev PayPal, Stripe, Braintree.

5. Za uporabo spletne trgovine mora stranka sama pridobiti dostop do računalniške postaje ali terminalske naprave z dostopom do interneta.

6. Družba Artforma si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico, da izvajanje storitev prek spletne trgovine omeji na osebe, ki so starejše od 18 let. V takem primeru bodo potencialne stranke o tem obveščene.

7. Stranke lahko do teh Pravilnikov kadarkoli dostopajo prek povezave na domači strani spletne strani artforma-slovenija.si/ ter jih prenesejo in natisnejo sami.

III. Pravila za uporabo spletne trgovine

1. Registracija v spletni trgovini ni obvezna. Kupec lahko odda naročilo brez registracije v spletni trgovini, ko prebere in sprejme ta pravila. Registracija se opravi z izpolnitvijo in sprejetjem obrazca za registracijo, ki je na voljo na spletnem mestu Trgovine. Pogoj za registracijo je strinjanje z vsebino Pravilnika in posredovanje osebnih podatkov, ki so označeni kot obvezni.

2. Da bi zagotovil varnost prenosa sporočil in podatkov v zvezi s storitvami, ki se zagotavljajo v okviru spletne trgovine, prodajalec sprejme tehnične in organizacijske ukrepe, ki ustrezajo stopnji ogroženosti varnosti zagotovljenih storitev, zlasti ukrepe za preprečevanje nepooblaščene pridobitve in spreminjanja osebnih podatkov, poslanih prek interneta.

3. Kupec je dolžan zlasti:

  • uporabljati spletno trgovino na način, ki je skladen s splošno veljavno zakonodajo, določbami Pravilnika ter splošnimi načeli uporabe interneta.
  • ne zagotavlja ali prenaša vsebin, ki so prepovedane z zakonom, npr. vsebin, ki spodbujajo nasilje, so žaljive ali kršijo osebnostne pravice in druge pravice tretjih oseb,
  • uporabljati spletno trgovino na način, ki ne ovira njenega delovanja, zlasti z uporabo posebne programske opreme ali naprav,
  • ne izvaja dejanj, ki vključujejo pošiljanje ali objavljanje nezaželenih komercialnih informacij (spam) v okviru spletne trgovine,
  • uporaba spletne trgovine na način, ki ni neprijeten za druge kupce in prodajalca,
  • vse vsebine, objavljene v okviru spletne trgovine, uporabljate le za osebno uporabo v nekomercialne namene,

4. Prodajalec lahko kupcu odvzame pravico do uporabe spletne trgovine in mu omeji dostop do nekaterih ali vseh virov spletne trgovine s takojšnjim učinkom, če kupec krši pravila, zlasti če kupec:

  • pri registraciji v spletni trgovini navede neresnične, netočne ali zastarele podatke, ki zavajajo ali kršijo pravice tretjih oseb.
  • je prek spletne trgovine kršila osebnostne pravice tretjih oseb, zlasti osebnostne pravice drugih strank spletne trgovine,
  • je storil druga ravnanja, ki jih bo prodajalec obravnaval kot ravnanja, ki niso v skladu z veljavno zakonodajo ali splošnimi načeli uporabe interneta ali škodujejo dobremu imenu prodajalca.

5. Oseba, ki ji je bila odvzeta pravica do uporabe spletne trgovine, se brez predhodnega soglasja prodajalca ne more ponovno registrirati.

IV. Postopek za sklenitev prodajne pogodbe

1. Prodajalec prek trgovine izvaja prodajo blaga na daljavo v svoji ponudbi. Kupec se lahko pred oddajo naročila na straneh spletne trgovine, ki se nanašajo na posamezno blago, seznani z glavnimi značilnostmi blaga. 2. Za sklenitev prodajne pogodbe na daljavo prek Spletne trgovine obiščite spletno stran Spletne trgovine in izberite blago, nadaljnje tehnične korake pa opravite na podlagi sporočil, ki se prikažejo kupcu, in informacij, ki so na voljo na spletni strani.

2. Izbira naročenega Blaga s strani Kupca se opravi tako, da se doda v košarico.

3. Ob oddaji naročila - do pritiska na gumb za potrditev oddaje naročila - ima Kupec možnost spreminjanja vnesenih podatkov in izbranega Blaga. V ta namen sledite sporočilom, ki se prikažejo Kupcu, in informacijam, ki so na voljo na spletnem mestu.

4. Ko Stranka posreduje vse potrebne podatke, se prikaže povzetek oddanega Naročila. Povzetek oddanega Naročila bo med drugim vseboval: opis izbranega blaga ali storitev, cene na enoto blaga, skupno ceno, informacije o odobrenem popustu, vrednost naročila in vse druge stroške, vključno s stroški dostave, ter naslov za dostavo, podatke o računu in izbrano obliko plačila.

5. Za pošiljanje naročila je treba sprejeti vsebino pravilnika, posredovati osebne podatke, označene kot obvezne, in pritisniti gumb: „Naročilo z obveznostjo plačila“. Vsakokratna oddaja naročila zahteva predhodno branje Pravilnika in sprejetje njegovih pogojev kot zavezujočih.

6. Po oddaji naročila bo kupec na trajnem nosilcu podatkov na navedeni elektronski naslov prejel potrdilo o sklenitvi pogodbe na daljavo, ki bo vsebovalo tudi veljavno vsebino Pravilnika. Pogodba se šteje za sklenjeno, ko prodajalec prejme potrditev naročila.

7. V primeru nerazpoložljivosti dela Blaga, ki je predmet Naročila, ali dobavnega roka, ki presega 14 dni, bo kupec o tem takoj obveščen, ne da bi potrdil sklenitev pogodbe na daljavo, in se lahko odloči o načinu izpolnitve naročila (sprejetje navedenega dobavnega roka; izpolnitev naročila glede dela Blaga; preklic naročila v celoti).

8. Če kupec ne prejme potrditve o sklenitvi pogodbe na daljavo na trajnem nosilcu podatkov na elektronski naslov, ki ga je navedel, ali če v 24 urah po oddaji naročila ne prejme informacije o nerazpoložljivosti dela Blaga, se mora nemudoma obrniti na prodajalca.

9. Prodajna pogodba je sklenjena v angleškem jeziku, njen sestavni del pa so določbe teh Pravil, če niso v nasprotju s samo prodajno pogodbo.

10. Evidentiranje, varovanje in deljenje podatkov o naročilu in Pravilnika poteka v obliki sporočila, poslanega na elektronski naslov, ki ga je navedel kupec. Stranke, ki so v spletni trgovini vzpostavile račun, imajo v okviru funkcionalnosti spletne trgovine dodaten dostop do svojih prejšnjih naročil.

V. Dostava

1. Dostava blaga je omejena na območje Irske in poteka na naslov, ki ga je stranka navedla ob oddaji naročila. Dostava Blaga zunaj Irske poteka po individualnem dogovoru med Prodajalcem in Kupcem.

2. Dostava naročenega Blaga se izvede prek kurirske službe. Zaradi logističnih razlogov Prodajalec ne ponuja možnosti osebnega prevzema Naročila v svoji stacionarni trgovini ali na katerem koli drugem mestu.

3. Dostava je praviloma brezplačna, ne glede na način plačila, ki ga je izbral kupec, in kraj dostave. Morebitni dodatni stroški dostave so lahko navedeni kot možnost ob oddaji naročila in jih mora kupec odobriti.

4. Rok dobave je do 23 delovnih dni, pri čemer je čas izdelave do 11 delovnih dni, čas dostave pa do 7 delovnih dni. Dobavni rok se šteje od datuma, ko prodajalec potrdi strankino naročilo.

5. Če je kupec potrošnik, prodajalec nosi tveganje naključne poškodbe ali izgube blaga med prevozom. Kupec mora pošiljko pregledati pravočasno in na način, ki je sprejemljiv za tovrstne pošiljke. Če je Blago dostavljeno z očitnimi poškodbami ali izgubami med prevozom, mora Kupec, če je to mogoče, prevozniku (kurirju) in Prodajalcu čim prej prijaviti takšno napako ter opraviti druga dejanja, potrebna za določitev morebitne odgovornosti prevoznika, zlasti s potrditvijo stanja pošiljke. Zamuda pri poročanju o taki napaki ne povzroči nobenih negativnih posledic za kupca, zlasti ne vpliva na prodajalčevo odgovornost za neskladnost blaga s pogodbo (točka IX pravilnika). Vendar pa bo hitrejša prijava opažene škode, nastale med prevozom, prodajalcu omogočila hitrejše priznanje reklamacije in uveljavljanje lastnih zahtevkov proti prevozniku ali zavarovalnici prevoza.

6. Če kupec ob prevzemu izdelka od dobavitelja ugotovi, da je izdelek poškodovan, prodajalec priporoča, da se v prisotnosti dobavitelja sestavi zapisnik o škodi, da se potrdi, da poškodba ni nastala zaradi ravnanja kupca.

7. Da bi olajšali reklamacijski postopek, prodajalec prosi, da škodo na izdelku, povezano s prevozom/dostavo, prijavite v roku 7 dni od datuma dostave pošiljke, ki vsebuje izdelek. Prijave, ki bodo vložene po tem roku, bodo prav tako obravnavane, vendar lahko pride do težav pri uveljavljanju zahtevkov do prevoznika.

VI. Cene in načini plačila

1. Cene blaga, prikazane na spletni strani spletne trgovine, so navedene v evrih in vključujejo vse sestavine, vključno z DDV in carino.

2. Kupec ima možnost, da ceno plača:

- plačilo prek sistema PayPal

- plačilo prek sistema Stripe

- plačilo Braintree

3. Kupec mora plačilo opraviti v 7 dneh po prejemu potrditve sklenitve pogodbe s strani prodajalca, razen če se je v primeru plačila po povzetju odločil za plačilo ob dostavi.

4. Če je kupec zainteresiran za prejem računa DDV, mora o tem obvestiti prodajalca ob oddaji naročila (z izbiro ustrezne možnosti v obrazcu naročila) in mu posredovati podatke, potrebne za pravilno izdajo računa DDV. Pred izvedbo plačila lahko prodajalec izda dokument, ki je podlaga za izvedbo plačila - predračun.
Če ni veljavne podlage za izdajo neobdavčenega računa, si pridržujemo pravico, da uporabimo veljavni davek in ustrezno prilagodimo vrednost naročila.

VII. Pogoji za preklic in spremembo specifikacije naročila

Vzlic naravi prodajalčevega poslovanja, to je prilagajanje izdelkov, ni sprejemljivo spreminjati specifikacije ali preklicati naročila, ko je transakcija že zaključena.

VIII. Pravica do odstopa od pogodbe na daljavo

Prodajalec obvešča, da je večina blaga, ponujenega v spletni trgovini, v celoti izdelana po individualnem naročilu kupca in prilagojena njegovim potrebam. Večina Blaga, ponujenega v Spletni trgovini, je torej nepredelano blago, ki je izdelano po meri potrošnika ali služi zadovoljevanju njegovih individualnih potreb. V skladu s čl. 38. točke 3. člena Zakona o pravicah potrošnikov v zvezi s pogodbami, katerih predmet je zadevno blago, potrošnik ni upravičen do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo.
Glede na navedeno prodajalec navaja, da spodaj opisana pravica do odstopa od pogodbe na daljavo velja le za izdelke iz kolekcije Valentina (pohištveni kompleti).

1. Kupec, ki je potrošnik, ima v skladu z določbami zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov pravico odstopiti od pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razloga. Štirinajstdnevni rok začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je navedel, razen prevoznika, prevzame blago, v primeru številnih izdelkov, ki se dobavljajo ločeno, v serijah ali delih, pa od prevzema zadnjega izdelka, njegove serije ali dela. Za spoštovanje roka je dovolj, da izjavo pošljete pred njegovim iztekom. Izjavo o odstopu od pogodbe lahko pošljete na kakršen koli način, na primer prek:

2. Stranka lahko predloži tudi izjavo o odstopu od pogodbe na obrazcu iz Priloge 2 k Zakonu o pravicah potrošnikov z dne 30. maja 2014, katerega predloga je prav tako vključena spodaj v Pravilniku. Ta predloga se dodatno dostavi skupaj s potrdilom o sklenitvi pogodbe na daljavo na trajnem nosilcu podatkov.

3. V primeru odstopa od pogodbe s strani kupca prodajalec kupcu nemudoma - najpozneje pa v štirinajstih dneh od datuma prejema kupčeve izjave o odstopu od pogodbe - vrne vsa plačila, ki jih je opravil, vključno s stroški dostave predmeta.

4. Če je kupec izbral način dostave blaga, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki ga ponuja prodajalec, prodajalec kupcu ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki so mu nastali in presegajo stroške najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.

5. Prodajalec bo vrnil plačilo z istim načinom plačila, kot ga je uporabila stranka.

6. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačil, prejetih od kupca, dokler ne prejme blaga nazaj ali dokler kupec ne predloži dokazila o njegovem vračilu, odvisno od tega, kateri dogodek nastopi prej.

7. V primeru odstopa od pogodbe mora kupec nemudoma, najpozneje v štirinajstih dneh, vrniti kupljeno blago v celoti (med drugim skupaj z navodili za uporabo in drugimi dokumenti), in sicer v stanju, ki ne presega načina uporabe, potrebnega za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja stvari. Stranka nosi neposredne stroške vračila blaga. Za spoštovanje roka je dovolj, da izdelek pošlje nazaj pred iztekom roka uporabe. Priporočljivo je, da kupljeno blago v tem roku pošljete nazaj na naslednji naslov: FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko.

8. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi njegove uporabe, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja blaga, razen če prodajalec ni obvestil potrošnika o pravici do sklenitve pogodbe v skladu z zahtevami člena 6(1)(2)(b). 12 odst. 1 točke 9 Zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov. Zaradi predmeta prevoza prodajalec priporoča, vendar ne zahteva zavarovanja pošiljke ob vračilu blaga.

9. Potrošnik ni upravičen do odstopa od pogodbe na daljavo v zvezi s pogodbami:

  • za opravljanje storitev, če je podjetnik v celoti opravil storitev z izrecnim soglasjem potrošnika, ki je bil pred začetkom opravljanja storitve obveščen, da bo po opravljeni storitvi s strani podjetnika izgubil pravico do odstopa.
  • pri kateri je cena ali nadomestilo odvisno od nihanj na finančnem trgu, na katera podjetnik nima vpliva in ki se lahko pojavijo pred iztekom roka za odstop od pogodbe o storitvah z lastnostmi, ki jih je potrošnik navedel v naročilu, ki ga je oddal sam ali je tesno povezan z njegovo osebo .
  • pri kateri je predmet storitve nerazdelan izdelek, izdelan po specifikacijah potrošnika ali ki služi zadovoljevanju njegovih individualnih potreb.
  • v katerem je predmet storitve blago, ki se hitro pokvari ali ima kratek rok trajanja.
  • v katerem je predmet storitve blago, dobavljeno v zaprti embalaži, ki ga po odprtju embalaže ni mogoče vrniti zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je bila embalaža odprta po dostavi.
  • v katerem je predmet storitve blago, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo povezano z drugimi predmeti.
  • v katerih so predmet storitve alkoholne pijače, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in katerih dobava se lahko opravi šele po 30 dneh ter katerih vrednost je odvisna od tržnih nihanj, na katera podjetnik nima vpliva.
  • v katerem je potrošnik izrecno zahteval, da podjetnik pride k njemu zaradi nujnega popravila ali vzdrževanja; če podjetnik opravi dodatne storitve, razen tistih, ki jih je zahteval potrošnik, ali dobavi predmete, ki niso rezervni deli, potrebni za izvedbo popravila ali vzdrževanja, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe v zvezi z dodatnimi storitvami ali predmeti.
  • pri katerih so predmet storitve zvočni ali vizualni posnetki ali računalniški programi, dobavljeni v zaprti embalaži, če je bila embalaža po dostavi odprta.
  • za dostavo časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen naročniške pogodbe.
  • zaključene z javno dražbo.
  • za opravljanje nastanitvenih storitev, ki niso namenjene bivanju, prevoz blaga, najem avtomobilov, gastronomske storitve, storitve, povezane s prostim časom, zabavo, športnimi ali kulturnimi dogodki, če je v pogodbi določen dan ali obdobje opravljanja storitev.
  • za dostavo digitalnih vsebin, ki niso zapisane na materialnem nosilcu, če se je izvajanje storitve začelo z izrecnim soglasjem potrošnika pred rokom za odstop od pogodbe in po tem, ko ga je podjetnik obvestil o izgubi pravice do odstopa od pogodbe.

IX. Pritožbe v zvezi z blagom

Veljuje za stranko, ki je potrošnik:

1. Vse blago, ki je na voljo v trgovini, je popolnoma novo, brez pravnih napak in je bilo zakonito uvedeno na irski trg. Prodajalec je zakonsko obvezan dobaviti blago brez napak. Prodajalčevo odgovornost za kakovost zakonsko določene storitve urejajo splošno veljavne določbe o neskladnosti blaga s pogodbo, zlasti poglavje 5a Zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov.

2. V primeru neskladnosti blaga s pogodbo lahko kupec pri prodajalcu vloži reklamacijo v kakršni koli obliki, zlasti pisno na naslednji naslov: FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnostjo sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200, Karpicko, ali po elektronski pošti na naslednji naslov: hello@artforma.com. V pritožbi je priporočljivo:

  • predložiti informacije o predmetu pritožbe, zlasti vrsto in datum napake
  • .
  • opredelitev zahteve glede načina odprave napake (zamenjava blaga z novim, popravilo blaga in nato znižanje cene ali odstop od pogodbe)
  • ureditev kontaktnih podatkov pritožnika

ki bodo trgovini olajšali in pospešili obravnavo pritožbe. Priporočila iz prejšnjega stavka so le nezavezujoče smernice in v nobenem primeru ne vplivajo na učinkovitost reklamacij, vloženih brez navedbe priporočenih podatkov.

3. Če je treba reklamacijo obravnavati, mora kupec prodajalcu predložiti blago, ki je predmet reklamacije in je predmet popravila ali zamenjave. Prodajalec bo blago od stranke prevzel na lastne stroške. Če je bilo blago nameščeno, preden se je pokazala neskladnost blaga s pogodbo, prodajalec blago razstavi in ga po popravilu ali zamenjavi ponovno sestavi ali pa te dejavnosti opravi na svoje stroške.

4. Za pospešitev pregleda reklamacije lahko kupec omogoči pregled reklamacije na daljavo, zlasti tako, da predloži fotografije ali omogoči pregled v videokonferenčnem načinu. Da bi se izognila nevšečnostim, lahko stranka uporabi možnost pregleda reklamacije na daljavo tudi v primeru, ko je mogoča dostava izdelka, pri čemer takšna odločitev ne omejuje nobene od strankine pravice.

5. Prodajalec mora na potrošnikovo pritožbo odgovoriti v 14 dneh od njenega prejema. 6. V primeru zahteve po zamenjavi blaga, odpravi njegovih napak ali predložitvi izjave o odstopu od pogodbe na podlagi določb o neskladnosti blaga s pogodbo (poglavje 5a zakona z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov) je kupec dolžan prodajalcu zagotoviti blago, ki je predmet popravila ali zamenjave.

6. Če prodajalec meni, da je reklamacija neupravičena, bo blago skupaj z ustreznimi informacijami izročil kupcu.

7. V primeru neupravičenega neprevzema blaga lahko kupec sam prevzame blago iz prodajalčevega skladišča ob primernem času (na delovni dan od 9. do 15. ure), potem ko o izbranem datumu obvesti prodajalca. Morebitna ponovna dostava blaga s strani prodajalca ali dostava na drug navedeni naslov je mogoča na podlagi ločenega dogovora med prodajalcem in kupcem.

8. Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga s pogodbo, ki obstaja v času dobave in se pokaže v dveh letih od tega trenutka. Za neskladnost blaga s pogodbo, ki se je pokazala v dveh letih od izročitve blaga, se domneva, da je obstajala v času izročitve, razen če se dokaže drugače ali če domneve ni mogoče uskladiti z naravo blaga ali naravo neskladnosti blaga s pogodbo. .

9. Prodajalec za nekatere vrste blaga odobri dodatno garancijo pod pogoji, določenimi v garancijskem listu. Garancija, ki jo zagotavlja prodajalec, ne izključuje, omejuje ali zadržuje pravic kupca, ki je potrošnik, v skladu z določbami o neskladnosti blaga s pogodbo.

10. Podaljšano jamstvo Prodajalec kupcu v okviru jamstva, predvidenega za izbrane izdelke, omogoča, da za dodatno plačilo podaljša garancijski rok za naslednje elektronske komponente: napajalnik, trak LED in krmilnik osvetlitve, vključno s stikalom na dotik, senzorjem, daljinskim upravljalnikom in bleboX, in sicer za dodatnih 12 mesecev. Kupec je o tej možnosti podaljšanja in s tem povezani pristojbini obveščen pred nakupom izdelka na spletnem mestu spletne trgovine med postopkom naročanja. Če se stranka odloči za to možnost, se garancijsko obdobje za navedene elektronske komponente podaljša za dodatnih 12 mesecev, drugi garancijski pogoji pa ostanejo nespremenjeni.

11. Pospešena zamenjava

11.1. Prodajalec kupcu v prodajni pogodbi med postopkom naročanja ponuja možnost nakupa dodatne plačljive storitve, ki kupcu zagotavlja pravico do pospešene obravnave reklamacij in zamenjave izdelka v primeru izgube, pomanjkanja ali poškodbe izdelka med prevozom do kupca - ne glede na vzrok (ta možnost je na spletni strani spletne trgovine označena kot „przyspieszona wymiana“).

11.2. Ta možnost je za stranko neobvezna in ne izključuje, ukinja ali omejuje pravic stranke po zakonu, zlasti tistih, ki so navedene v točki 6.8 zgoraj. Stranka lahko uporabi to možnost, vendar je ni dolžna uporabiti. Stranka se lahko odloči, da bo uporabila to možnost in nato vložila pritožbo v skladu z zakonom ali obratno - vložitev pritožbe na en način ne izključuje možnosti uporabe drugega načina.

11.3. Ta možnost je plačljiva - v skladu s ceno, navedeno na spletnem mestu spletne trgovine med postopkom naročanja.

11.4. Ta možnost velja samo v primeru izgube, pomanjkanja ali poškodbe izdelka med prevozom do stranke - ne glede na vzrok.

11.5. Če kupec izbere to možnost, bo prodajalec kupcu na lastne stroške dostavil nov izdelek, v primeru primanjkljaja ali poškodbe izdelka pa bo prodajalec na lastne stroške izdelek od kupca tudi prevzel.

11.6. Prodajalec bo obvestilo v okviru te možnosti pregledal v 1 delovnem dnevu od datuma prejema obvestila in zamenjavo izvedel v 5 delovnih dneh od datuma prejema obvestila.

11.7. Pogoj za izvedbo zamenjave po tej možnosti je, da stranka predloži obvestilo in dokaže, da je prišlo do izgube, primanjkljaja ali poškodbe izdelka med prevozom do stranke - ne glede na vzrok (primer dokaza je lahko na primer poročilo o poškodbi, reklamacija, vložena pri prevozniku, fotografska dokumentacija itd).

Za stranko, ki ni potrošnik:

1. V primeru strank, ki niso potrošniki v smislu pododdelka 2 točke I tega pravilnika, se v skladu s čl. 558 § 1 civilnega zakonika, stranki izključujeta prodajalčevo odgovornost iz naslova garancije za napake na prodanem predmetu.

2. Izključna odgovornost iz naslova garancije iz prejšnje točke ne izključuje možnosti, da prodajalec odobri garancijo za izbrano blago ali v okviru individualnih pogajanj s kupcem, ki ni potrošnik.

X. Pritožbe v zvezi z zagotavljanjem elektronskih storitev

1. Prodajalec sprejme ukrepe za zagotovitev pravilnega delovanja spletne trgovine v obsegu, ki izhaja iz trenutnega tehničnega znanja, in se zavezuje, da bo v razumnem roku odpravil morebitne nepravilnosti, o katerih poročajo stranke.

2. Kupec lahko prodajalca obvesti o morebitnih nepravilnostih ali motnjah v delovanju spletne trgovine. Nepravilnosti v zvezi z delovanjem spletne trgovine je treba sporočiti v elektronski obliki na naslednji elektronski naslov: hello@artforma.com

3. V pritožbi glede nepravilnosti, povezanih z delovanjem spletne trgovine, je treba navesti vrsto in datum nepravilnosti.

4. Prodajalec bo na pritožbo odgovoril takoj, najpozneje v 14 dneh od njenega prejema.

 

XI. Izvensodne metode obravnavanja pritožb in uveljavljanja zahtevkov

1. Prodajalec obvešča o možnosti uporabe izvensodnih metod obravnavanja pritožb in uveljavljanja zahtevkov. Njihova uporaba je prostovoljna in se lahko izvede le, če se s tem strinjata obe stranki v sporu.

  • Potrošnik lahko pri trgovinski inšpekciji v skladu z 2. členom ZVPot zahteva uvedbo postopka za izvensodno reševanje potrošniških sporov v zvezi s sklenjeno prodajno pogodbo. 36 zakona z dne 15. decembra 2000 o trgovinski inšpekciji (Uradni list 2001, št. 4, točka 25, s spremembami).
  • Potrošnik lahko tudi zahteva, da spor v zvezi s sklenjeno prodajno pogodbo rešuje stalno arbitražno sodišče, ki deluje pri pristojnem vojvodinskem inšpektoratu trgovinske inšpekcije, v skladu s čl. 37 zakona z dne 15. decembra 2000 o trgovinski inšpekciji (Uradni list 2001, št. 4, točka 25, s spremembami).
  • Evropska komisija zagotavlja tudi platformo za spletno reševanje sporov med potrošniki in podjetniki (platforma ODR). Na voljo je na spletnem naslovu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  • .

2. Podrobne informacije o reševanju potrošniških sporov, vključno z možnostjo potrošnika, da uporabi izvensodne metode obravnavanja pritožb, uveljavljanja zahtevkov in pravili dostopa do teh postopkov, so na voljo na sedežu in spletnih straneh inšpektoratov vojvodstva trgovinske inšpekcije ter na: https://uokik.gov. pl/spory_konsumenckie.php

XII. Končne določbe

1. Morebitni spori, ki bi nastali v zvezi z izvajanjem prodajnih pogodb med prodajalcem in kupcem, se bodo najprej reševali s pogajanji z namenom sporazumne rešitve spora.

2. Za reševanje morebitnih sporov med prodajalcem in kupcem, ki ni potrošnik, je pristojno sodišče, ki je pristojno po sedežu prodajalca.

3. V zadevah, ki jih ta pravilnik ne ureja, se uporabljajo določbe veljavne zakonodaje, zlasti določbe zakona z dne 23. aprila 1964. Civilni zakonik (prečiščeno besedilo, Uradni list 2014, točka 121, s spremembami) in zakona z dne 30. maja 1964. 2014 o pravicah potrošnikov (Uradni list 2014, točka 827).

4. Za pogodbe, sklenjene s prodajalcem, se uporablja poljsko pravo. V primeru potrošniških pogodb se upoštevajo obvezne določbe države, v kateri ima potrošnik stalno prebivališče, potrošnika pa te določbe ščitijo ne glede na izbiro poljskega prava kot prava, ki se uporablja.

5. Določbe pogojev ne izključujejo določb, ki veljajo v državi običajnega prebivališča potrošnika, ki sklene pogodbo s ponudnikom storitev/prodajalcem, in jih ni mogoče izključiti s sporazumom. V takem primeru ponudnik storitev/prodajalec potrošniku zagotavlja varstvo, ki ga zagotavljajo določbe, ki jih ni mogoče izključiti s sporazumom.

Vzorčni obrazec za umik

(ta obrazec izpolnite in vrnite samo, če želite odstopiti od pogodbe)

- Družba z omejeno odgovornostjo FORAM sp. k. (KRS: 0000756639), ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko,

- Jaz/mi(*) ____________________________________________________________ obveščam/mo (*) o svojem/našem odstopu od pogodbe o prodaji naslednjega blaga(*) pogodbe o dobavi naslednjega blaga(*) pogodbe za posebno nalogo, ki vključuje izvedbo naslednjega blaga(*)/ za izvedbo naslednje storitve(*)

- Datum sklenitve pogodbe(*)/prejema(*)

__________________________________________

- Ime in priimek potrošnika(-ov)

__________________________________________

- Naslov potrošnika(-ov)

__________________________________________

- Podpis potrošnika(-ov) (samo če je obrazec poslan na papirju)

– Date_______________________________________________________________________________

(*) Neustrezno črtajte.

Voziček

Vaša košarica je prazna. Spremenimo to!

Pojdite v trgovino
Imate vprašanja? Mi smo vam na voljo!
Mi smo vam na voljo, če imate vprašanja – pišite nam na WhatsApp, e-pošto, Messenger ali pa nas preprosto pokličite.
Raje pustite sporočilo?
Izpolnite obrazec – odgovorili vam bomo takoj, ko bo mogoče.
Kontaktni obrazec
Pop-up kontakt element

Oglejte si naše reviews na  

Oglejte si več